Spilleliste

Der er desværre ingen spil i din spilleliste.

Find pc'ere her
Indkøbskurv
Subtotal
Moms:
Total

Returret og reparation

14 dages returret ved online køb.

Har du købt din varer via vores hjemmeside har du automatisk 14 dages returret. 
Det betyder at du kan sende dit produkt retur til os, og få dine penge tilbage. 
Ønsker du at benytte dig at din returret, skal du inden 14 dage efter du har modtaget dit produkt, udfylde en returseddel som er vedlagt i kassen med dit produkt eller downloade den her. 
Du bedes udfylde sedlen og vedlægge den i kassen. Dit produkt inkl. returseddel skal sendes til følgende adresse:

Brugtecomputere.dk

Industriparken 22A

2750 Ballerup

Att. RMA afdelingen


Fra vi modtager dit produkt til sagen er behandlet kan der gå 10-14 dage afhængig af produktet og betalingsmetoden. Pengene vil blive ført retur til det kort/konto der er anvendt til købet. 
Mangler der informationer på retursedlen kan det forlænge behandlingstiden.


Reparation af dit produkt.

Skulle der mod forventning være problemer med et produkt du har købt hos os, så står vi klar til udbedre eventuelle fejl og mangler.
Du bedes sende dit produkt retur til nedenstående adresse og vedlægge en returseddel.
Retursedlen er vedlagt i kassen med dit produkt, eller du kan download en returseddel her.

Når du køber et produkt har du altid 24 måneders reklamationsret. Det betyder at vi i 24 måneder efter du har købt dit produkt har pligt til at gennemse dit produkt for eventuelle fejl og mangler. 
Du kan læse mere om reklamationsret og regler på området ved at klikke her. 
Det er svært at sige hvor lang tid det tager af gennemfører en reparation og sende produktet retur til kunden. Det afhænger af fejlen og produktet. Den forventet reparationstid fra modtagelse af din retursag er typisk 10-14 dage. 

Når produktet er repareret sendes det retur til den adresse der angivet på retursedlen.
Det er vigtigt at du pakker produktet forsvarligt ind, så det ikke beskadiges i transporten. 
Produktet skal sendes til nedenstående adresse.

Brugtecomputere.dk

Industriparken 22A

2750 Ballerup

Att.: RMA afdelingen

* Personlig indlevering skal foregå i butikken i Hellerup


Husk at vedlægge en kopi af din returseddel og gerne en kopi af din faktura.
Såfremt det returneret produkt ikke har den beskrevet fejl eller at fejlen ikke er omfattet af reklamationsretten kan det betyde at der opkræves et servicegebyr på Kr. 200,- for at have behandlet sagen.

Er varen ikke omfattet af reklamationsretten eller er skaden selvforskyldt kan vi komme med et tilbud på udbedring/reparation af produktet.
Er din PC uden for garanti kan vores samarbejdspartner pcservicecenter.dk hjælpe med at reparere din enhed imod betaling.



Transportskader

Hvis produktet mod forventning skulle være blevet skadet, under transporten, vil vi omkostningsfrit sørge for, at du får fejlen udbedret, eller at du får tilsendt et nyt produkt. Det er også muligt at løsningen kan være, at vi sender en reparatør, tilbyder prisreduktioner, eller at vi bytter varen. Undlad at tage varen i brug før du har talt med en af vores servicemedarbejdere.

Hvis din forsendelse er transportskadet, kan du også vælge at nægte modtagelse grundet skadet emballage. Hvis du oplever transportskade skal du gøre følgende:

1. Åbn forsigtigt emballagen og inspicér indholdet omhyggeligt. Notér og tag billeder af skaden (gælder også skader på emballage).
2. Hvis muligt, fortæl det til chaufføren, der leverede produktet
3. Anmeld skaden så hurtigt som muligt.

Vi har behov for at du sender en mail på [email protected] med nedenstående informationer:

    •    Et nærbillede, som tydeligt viser skaden på dit produkt samt et helhedsbillede af produktet
    •    Beskrivelse af skaden
    •    Ordre eller fakturanummer
    •    Skriv også, hvis der var skader på emballagen
    •    Skriv dine kontaktoplysninger i mailen så vi nemt kan kontakte dig

Gem alt tilbehør og emballage. Produktet kan blive udskiftet, repareret eller få et prisafslag afhængig af skadens omfang.
Du vil hurtigst muligt blive kontakt af vores servicemedarbejder.


Reklamationsretten trin for trin

Selvom Brugtecomputere.dk handler med kendte mærkevarer, hænder det desværre, at en vare går i stykker. Nedenfor kan du læse om, hvordan du som forbruger er stillet i en sådan situation. Du skal være opmærksom på, at det kun gælder varer, der er omfattet er reklamationsretten.

1. Reklamationsret
Alle varer er omfattet af en 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du i op til 24 måneder fra købsdato kan reklamere over eventuelle fejl og mangler.

2. Bevisbyrden
Der kan i visse tilfælde være tvivl om, hvorvidt en fejl er dækket af reklamationsretten. Viser fejlen sig inden for de første 6 måneder formodes fejlen at have været til stede ved overdragelsen, og det er sælger, der skal sandsynliggøre det modsatte. De resterende 18 måneder er det som udgangspunkt køber, der skal godtgøre dette.

3. Hvis varen har en mangel
Hvis du mener, at din vare lider af en mangel, vil vi udbedre manglen ved at lade din vare reparere af autoriserede fagfolk, men i visse tilfælde kan andre løsninger også komme på tale (jvf. købeloven).

Du skal være opmærksom på, at der ikke er tale om en mangel, hvis fejlen skyldes slitage (f.eks. laserpickup), ukorrekt brug (f. eks. i strid med brugsvejledningen) eller ydre påvirkninger (f. eks. lynnedslag). I disse tilfælde skal du selv afholde omkostningerne ved en eventuel reparation.

I forbindelse med undersøgelser af din vare har Brugtecomputere.dk ret til at tage et gebyr på Kr. 200,-
Gebyret skal betales af dig, hvis det viser sig, at fejlen ikke er omfattet af reklamationsretten.